Uiteraard is Kids eiland een uitstekende plek om zorgeloos uw kinderfeestje te geven. Kinderfeestjes dienen vooraf te worden gereserveerd via de knop boven in beeld.
Naast reguliere feestjes hebben wij ook een prive verjaardags kamer van maximaal 75 personen waarbij u uw eigen eten mag meenemen. Zie hier voor meer informatie.
Wij hebben een tweetal arrangementen:
Basis kinderfeestje
Peuters t/m 3 jaar € 10,00 - ooievaarspas € 8,00
Kind 4 t/m 14 jaar € 12,00 - ooievaarspas € 9,00
- een gereserveerde tafel ( u mag zelf een thema meenemen )
- Onbeperkt spelen
- Onbeperkt aanmaaklimonade
- Patat met mayonaise, ketchup of curry
- Waterijsje
- Cadeau voor de jarige uit de kast
ALL-IN kinderfeestje
Peuters t/m 3 jaar € 15,00 - ooievaarspas € 13,00
Kind 4 t/m 14 jaar € 17,00 - ooievaarspas € 14,00
- een gereserveerde versierde tafel
- Onbeperkt spelen
- Onbeperkt aanmaaklimonade
- Fles kinderchampagne
- Hele slagroomtaart ( gelatine ) met vuurwerk
- Patat met mayonaise, ketchup of curry
- 2 stuks kipnuggets Halal
- Waterijsje
- Cadeau voor de jarige uit de kast
Kinderen boven de 15 jaar en begeleiders betalen 2 euro entree en kunnen gebruik maken van het begeleidersarrangement. Het begeleiders arrangement bij het basis feestje is 3,50 extra en bij ALL-IN 5,00 extra.
LET OP: Minimaal 4 kinderen
Per 4 kinderen krijgt u 1 auto gratis parkeren. Bij bijvoorbeeld 10 kinderen krijgt u dan 2 auto's van ons vergoed. Verloren kaarten worden niet vergoed.
- Patat met mayonaise, ketchup of curry
- Waterijsje
- 2 stuks kipnuggets Halal ( bij ALL-IN )
I.v.m. SUP toeslag zijn wij verplicht extra toeslag te berekenen voor de bekers en bakjes die wij gebruiken voor uw feestje. U mag ter voorkoming van deze toeslag uw eigen bekers en borden meenemen. Deze dienen wel onbreekbaar te zijn.
Wij verhuren onze locatie ook voor prive feesten. Afhuur is elke dag mogelijk vanaf 18:00 tot 23:00 uur.
Wanneer u geintresseerd bent kunt u een berichtje sturen naar ons WhatsApp 070-7520029 met daarin de door u gewenste datum. Wanneer beschikbaar zal er een persoonlijk gesprek plaatvinden, waarna er voor u een vrijblijvende offerte zal worden gemaakt. Pas na aanbetaling van 50% van de offerte is de datum definitief voor u gereserveerd. Volledige betaling geschikt minimaal 7 dagen voor aanvang.
De tarieven en mogelijkheden hieronder beschreven zijn standaard voor de zaal zoals hij nu staat, inclusief gebruik van onze keuken en bar.
U mag dan uw eigen eten en drinken meenemen.
Aanpassingen aan de zaal, bijzondere aankleding, buffetten of andere wensen zullen wij in een aparte afspraak met u bespreken en u een passend voorstel voor u maken.
Basisprijs:
Van 18:00 tot 21:00 uur, 1 tot 100 personen, € 600,- / boven de 100 personen is € 1,50 pp extra.
Wilt u alcohol gaan schenken tijdens uw feestje dan rekenen wij € 250,- extra voor extra personeelskosten.
LET OP: Feestdagen, Suikerfeest & Slachtfeest € 1100,-
Elk uur of deel ervan na 21:00 uur is € 150,- en na 23:00 uur is dat € 300,- per uur / boven de 100 personen is € 0,50 pp extra per uur.
Schoonmaakkosten € 150,-
Borg € 250,-
Eventuele optie’s kinderactiviteiten:
Schminken € 50,- per uur, incl materiaal
Rodeostier € 50,- per uur.